کارکنان زندان رجایی‌شهر خدمات رایگان چشم پزشکی دریافت کردند

ارائه خدمات اپتومتری، ساخت و تحویل لنز و عینک با حضور پزشکان جهادی و کارشناس بینایی سنجی با هدف حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و سنجش بینایی کارکنان زندان رجایی‌شهر اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر زندان رجایی‌شهر گفت: چشم پزشکان جهادی ضمن حضور در زندان با هدف اجرای حقوق شهروندی کارکنان، اقدام به معاینه چشم، تعیین نمره عینک، تحویل لنز و ارائه خدمات اپتومتری برای قریب به 100نفراز آنان بصورت رایگان کرده اند.
عزیزی در ادامه افزود: از آن جایی که نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های اصلی زندان به شمار می آیند صیانت جسمی و روانی آنان به دلیل وجود حساسیت‌های کاری و آسیب‌های شغلی از اولویت‌های اصلی سازمان می باشد.
وی تصریح نمود: استقرار تیم جهادی چشم پزشکی در زندان با هدف تقویت روحیه خدمتی، ارتقاء عملکرد شغلی، صرفه جویی در زمان و هزینه برای زندانبانان اسلامی برنامه ریزی شده است.
مدیر زندان رجایی شهر گفت: طبق توافقات بعمل آمده مقرر گردیده تا تیم جهادی چشم پزشکی هفته‌ای یک روز و به مدت یک ماه با حضور در زندان خدمات مورد نیاز را به مددجویان و کارکنان به صورت رایگان ارائه نماید.
شایان ذکر است: با حضور تیم جهادی چشم پزشکی خدمات رایگان به قریب 100 نفر از کارکنان زندان رجایی‌شهر ارائه گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha